یکشنبه , ۲ آبان ۱۴۰۰
طراحی سایت در اصفهان
تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران

تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران


به گزارش پایگاه خبری نهانه به نقل از مهر به نقل از رویترز، در حال حاضر بازار تبلیغات آنلاین در کنترل فیس‌بوک و گوگل است و اپل هم قصد دارد با ورود به این بازار سود سرشاری به جیب بزند.

مؤسسه تحلیلی آر بی سی کاپیتال مارکتس بر این باور است که از زمان به‌روزرسانی نرم افزاری آیفون در آوریل امسال، اکثر آیفون‌ها به کاربران امکان داده‌اند فهرست برنامه‌هایی که قادر به پیگیری فعالیت‌های افراد هستند را انتخاب کنند. دسترسی به این اطلاعات حیاتی به شرکت‌هایی مانند فیس‌بوک کمک می‌کند تا آگهی‌هایی مطابق با نیاز و سلیقه افراد را برای اشخاص نمایش دهند و تأثیر این کار را بر روی کاربران برآورد و اندازه‌گیری کنند.

این قابلیت که از سوی اپل شفافیت پیگیری برنامه‌ها یا ای تی تی نام گرفته، برخی شرکت‌های فعال در زمینه تبلیغات دیجیتال و نیز شرکت‌های بازی موبایل مانند فیس‌بوک را نگران کرده است. آنها بر این باورند رویه مذکور باعث می‌شود که تبلیغات آنلاین از طریق پلتفرم‌های وابسته به اپل گران‌تر و مشکل تر شود.

براد اریکسون تحلیل‌گر این مؤسسه می‌گوید: تغییرات سیاست‌های حریم شخصی اپل نشانه تلاش آن برای رقابت در بازار تبلیغات آنلاین است و احتمالاً هدفمندی این تبلیغات در حد بالایی خواهد بود.

پایگاه خبری نهانه - کلیه مطالب از سایت های مجاز جمع آوری شده است و پایگاه خبری نهانه مسئولیتی درقبال محتوا نخواهد داشت. همچنین این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.


گروه نهانه: تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران

تغییر سیاست حریم شخصی اپل برای بمباران تبلیغاتی کاربران

درباره‌ پایگاه خبری نهانه

پایگاه خبری نهانه - جدیدترین اخبار ایران و جهان را در پایگاه خبری نهانه مشاهده بفرمایید. دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دوره بازرسی جوش